מהו בדק בית

מהו בדק בית

מהו בדק בית ?

נכנסתם לדירה שקניתם? איזה יום מאושר זה, אין הרבה דברים שמשתווים לשמחה של כניסה לבית חדש. אך מה רבה האכזבה כאשר לאחר שנה אנחנו מגלים כי בבית קיימת בעיית רטיבות?
כעת אנחנו צריכים להתמודד עם תיקון הליקויים וזאת עוד לפני שהזכרנו את בעיית הסדקים בבית. אז מה ניתן לעשות בכדי להימנע מבעיות אלו, האם זו גזירת גורל או שמא דבר שבשליטתנו.
התשובה היא שניתן לעשות הרבה מאוד בכדי לנסות למנוע היווצרות בעיית רטיבות או בעיה של סדקים. מה שעליכם לעשות הוא דבר קטן הנקרא בדק בית. באמצעות בדיקה שעלותה כאין וכאפס לעומת ההשקעה בדירה החדשה תוכלו לגלות מבעוד מועד האם בדירה שלכם קיימת בעיה המצריכה התערבות של קבלן.
כך תוכלו לדרוש מבעלי הדירה הישנים לתקן את הדירה ואת הליקויים בה או לכל הפחות לבקש הנחה במחיר. זכרו בדיקה קטנה שווה המון וזאת הגדולה של בדיקת בתים.

מדוע כל כך משתלם לבצע בדק בית ?

בעלי בתים רבים מגלים לאחר כניסתם לדירה ליקויים ובעיות והם נכנסים לסחרחרות של תביעות ודרישות מהקבלן או מבעלי הבית הקודמים (בדירות מיד שניה).
אף אחד לא אוהב לריב אך לעתים אין ברירה בכדי להבטיח את זכויותינו. אך חכו רגע לפני הריבים, בכדי למנוע אותם אתם יכולים לבצע בדק בית פשוט ולגלות האם יש ליקויים בנכס. באמצעות בדיקת הבית אתם תגלו את כול הבעיות שיש בבית בהנחה שיש כאלה ותוכלו לחסוך כסף רב.
על כן כל כך משתלם לבצע בדיקת בתים וזו הסיבה מדוע יותר ויותר ישראלים מחליטים לבצע בדיקה זו. אנו מזמינים אתכם לפנות אל מתן ביקורת מבנים ולקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד לביצוע בדיקת בתים.

מדוע כדאי לבצע בדק בית עם מתן ביקורת מבנים ?

מתן ביקורת מבנים היא החברה המובילה בשוק לבדיקת בתים. מתן מקפידה להעסיק את צוות העובדים המיומן ביותר ובעל הניסיון העשיר ביותר בתחום בדיקת בתים ובגלל זה כל כך משתלם לעבוד אתה.
מתן מתמחה בנוסף לביצוע בדיקות נדל”ן גם בליווי פרויקטים של תמ”א 38 ופינוי בינוי. ללמדכם על הניסיון העשיר שאנו רוכשים בשוק הנדל”ן. כך מתן ביקורת מבנים היא חברה מובילה בשוק הנדל”ן הישראלי ועל כך גאוותנו.
הצוות של מתן ביקורת מבנים ייתן לכם ליווי מקיף מרגע הבדיקה ועד סופה ויבטיח כי אתם תקבלו את הבדיקה הטובה ביותר. פנו אל מתן ביקורת מבנים ולא תתחרטו לרגע.