בדק בית מחיר
ראשי בדק בית מחיר

בדק בית מחיר

בדק בית למבנים ונכסים

בדק בית המלצות

לא קל לבחור חברת בדק בית , רוכשי דירות חדשות נתקלים לרוב לראשונה בצורך של ביצוע בדק בית ומתקשים בבחירת החברה המקצועית ביותר שתפיק עבורם את החוות דעת ההנדסית המדויקת והמקצועית ביותר.

בשיחות שאנו מנהלים עם רוכשי דירות המתעניינים בשירותנו עולות באופן קבוע השאלות הבאות:

  1. שאלה: האם אתם בעלי הסמכה והכשרה לביצוע בדק בית?

      תשובה: אכן כן, זאת עבודתנו ופרטי ההשכלה והניסיון מפורטות על גבי חוות הדעת ההנדסית

  1. שאלה: האם יש לכם את כל המכשור המתאים לביצוע בדק בית?

         תשובה: בהחלט כן, המכשור מקל על עבודתנו בשטח ומביא אותנו לרמת תוצאות מדויקות של הנתונים בשטח ובפועל  מסייעים לנו להפיק חוות דעת הנדסית נחרצת שלא משאירה לקבלן ניסיון מענה להתנגד לתיקון הליקויים.

קבלני בניין ומנהלי עבודה מעריכים מאוד חברת בדק בית שמגיעה עם מכשור רב ומדויק.

  1. שאלה: איך אפשר לדעת שאתם לא עובדים עם הקבלן?

         תשובה: אין קיום לחברת בדק בית שנמצאת בניגוד עניינים ומייצגת גם קבלנים ולכן קהל הלקוחות חייב להיות אך ורק רוכשי דירות, למי שיש חשש בנושא מומלץ לדרוש מחברת בדק הבית הצהרה שהיא לא ביצעה עבור הקבלן שלכם עבודות בעבר ושלא קיים שם ניגוד עניינים.

  1. שאלה: היכן אפשר לקבל המלצות עליכם ?

         תשובה: אנחנו פחות מאמינים בהמלצות כתובות שברוב המקרים נכתבות על ידי חברות קידום או פרסום של אותן חברות בדק בית ולכן אנחנו מאפשרים ללקוחות הפוטנציאלים שלנו לשוחח עם דיירים מפרויקטים סמוכים שנבדקו על ידינו, מה שנקרא חכמת ההמונים.

כמו כן ברגע שאנחנו מתחילים לבצע בדק בית לדירות הראשונות בפרויקט שלכם אין כמו להיעזר בהמלצות של השכנים העתידיים שלכם.

פניה מהירה

    בדק בית הנדסי מכיל את הנושאים הבאים:

    ■  בדיקת עבודת הריצוף (פגמים, גוון, שיפועים, מילוי רובה).

    ■  בדיקת חיפוי קירות פנים וחוץ (אנכיות, אופקיות, גליות ופגמים).

    ■  בדיקת צבע (קירות,דלתות,פרזול,גימור,גוון).

    ■  השוואת תוכניות הבניה ומפרט המכר (מדידות,בדיקת מפרט ודו"ח שינויים).

    ■  בדיקת מסגרות (חלונות,דלתות,הלבשות,מעקים ומסעדים).

    ■  בדיקת חשמל (ארון חשמל,שקעים,כיסויים).

    ■  בדיקת רטיבויות (בדיקת איטום, צנרת ונקזים).

    ■  בדיקת תקני בטיחות (בכל הדירה ובעיקר בממ"ד)

    ■  בדיקות נוספות: מטבח,מחסן,חניה,גינה.

    בדק בית לאיתור ליקויים בריצוף

    הפנים של הבית ללא ספק אחרי הנראות החיצונית היא הרצפה. קיימים מגוון דגול של סגנונות ריצוף לבתים הנבדליםן ביניהם בסוג החומר, אופן היישום שלו והמרקם. מבין סוגי הריצופים הנפוצים אנו נמצא את הקרמיקה, גרניט פורצלן, שיש, עץ, פרקט סינטטי, ציפחה ועוד.יש חשיבות רבה לבצע בדק בית למרצפות והאריחים ב 2 מיקרים עיקריים, הראשון הוא לאחר ביצוע שיפוץ בבית שכלל ריצוף או הדבקת אריחים והשני הוא בבית חדש שזה עתה נכנסתם אליו. ביקורת בדק בית לריצוץ תגלה את כל הפגמים האסטטיים והטכניים שיש ברצפה בין אם אלו פגמים נראים לעין או מוסתרים. מבין הליקויים הנפוצים קיימים ליקויים של אריחים מתנדנדים, חיתוכים לא אסטטיים, הבדלי צבע וגוון ועוד. לאחר קבלת דוח בדק בית תוכלו לתבוע תיקון או תמורה שתפצה אתכם מהקבלן המבצע.

    בדק בית לאיתור ליקויים בחיפויי קירות

    מעטפת הבית והקירות הפנימיים הם אלו האחראים על הבידוד בין החוץ לפנים הבית, ככל שהחיפויים טובים יותר כך הבית שלכם יהיה קריר יותר בקיץ וחמים יותר בחורף, במילים פשוטות אתם תחסכו בהוצאות המיזוג. ביצוע בדק בית בא מכיוון שלא אחת קיימים ליקויים ופגמים בחיפויי הקירות הפנימיים או החיצוניים. אין חובה שליקויים אלו נגרמו תוך כדי בניה למרות שלא אחת זו הביבה הישירה – בניה לקוייה או שימוש בחומרים בעלי איכות ירודה. הליקויים יכולים לבוא לידי ביטוי במורת סדקים בקירות, נפילת אריחי חיפוי, חדירת מים, רוח, רעש וכדומה. ביקורת בדק בית לחיפויים תאתר את כל התקלות ואת כל הליקויים שאותם תוכלו לתקןם הן במסגרת האחריות של הקבלן במקרים של בית חדש והן במקרים של בית לאחר שיפוץ.

    בדק בית לאיתור ליקויים בצבע

    ללא ספק אם בחרתם צבע יפה לבית הוא גם צריך להיראות טוב ולאורך זמן אולם לא אחת יש ליקויים בצבע. ליקויי צביעה יבואו לידי ביטוי בהתקלפויות של הצבע מהקיר, חוסר אחידות בגוונים ועוד. כאשר אתם מקבלים בית חדש או שבדיוק סיימת שיפוץ גדול חשוב לוודא שהצביעה בוצעה כהלכה, שאכן הגוונים מתאימים לבחירה שלכם ובנוסף שאין בעיית התקלפויות. במידה ומתגלים ליקויים בצבע יש לתקנן על מנת שהם לא יתפשטו הלאה.

    בדק בית לאיתור ליקויים בתוכניות הבניה ומפרט המכר

    אם אתם קונים בית חדש מקבלן או שאתןם רוכשים בית מיד שניה תמיד חשוב לוודא כי התוכניות של הבית עליו אתם משלמים תואמות את מה שאתם מקבלים בפועל, לעיתים יש סטיות והבדלים בין תוכניות הבניה לבין מה שאתם מקבלים בפועל וביצוע ביקורת בדק בית מאפשרת איתור אי התאמות אלו. במידה והתגלו אי התאמות יש לבצע את השינויים הנדרשים הן בתוכניות והן מבחינת התשלום או פיצוי מטעם הקבלן

    מה מקבלים בסיום ביקורת בדק בית?

    מספר ימים לאחר הבדיקה ההנדסית מוגשת לדיירי הנכס חוות הדעת ההנדסית להמשך טיפול מול הקבלן / יזם. חוות הדעת הינה קבילה בבית משפט ותכלול בתוכה:

    ■  פירוט הליקויים ומיקומם בנכס.

    ■  ביסוס העובדות ע"י השוואה וציטוט מתוך התקן.

    ■  הערכת שווי לתיקוני הליקויים.

    ■  הצעת אופן ביצוע תיקון הליקויים.

    ■  הוספת צילומי ליקויים במידה ונדרש.

    ■  סיכום הבדיקה ההנדסית.

    phone add