חסכתם המון ושיפצתם להפליא עכשיו חייבים לבדוק שהכול תקין

חסכתם המון ושיפצתם להפליא עכשיו חייבים לבדוק שהכול תקין

שיפוץ הינו מהלך מוכר, ידוע ורבים מבצעים אותו. מטרת השיפוצים בבית היא ליצור שינויים, השינויים מאפשרים הרחבת חללים, הוספת חדרים וכדומה. השינויים בסופו של יום מטרתם לתת לנו הדיירים בעלי הבית את ההרגשה הטובה, הנוחות המרבית שאנו ראויים לה.

בדק בית הינו אחד המרכיבים המרכזיים בשיפוץ. בדק בית יעזור לכם להכיר את הבית שלכם טוב יותר. היתרון הגדול של בדק בית הוא לחסוך לכם הוצאות עתידיות גדולות. חשוב לציין כי שיפוצים קטנים או גדולים הם כוללים תהליך שכולל כאבי ראש לא מעטים ולכן חשוב להיות בעלי אורך רוח ולהיות מלווים על ידי בעל מקצוע שירכז עבורכם את כל העבודות שיעשו. בנוסף בדק בית הינו השלב שבוא אתם בודקים שאכן כל מה שרציתם בוצע, שאין ליקויים שבעתיד יגרמו לנזקים  ושאכן תקבלו את מה שהובטח לכם ללא חריגות.

בדק בית לעבודות שיפוצים

כאמור על מנת להבטיח שאכם תקבלו תמורה מושלמת להוצאות שלכם מומלץ לבצע בדק בית, למעשה בדק בית זו ביקורת כוללת שנותנת לכם את תמונת המצב האמיתית לגבי הנכס שלכם. השאלה הנשאלת היא מתי לבצע את בדק בית? אם תבצעו את הבדיקות לפני השיפוץ אתם עלולים לגלות ליקויים שאולי יתנו מבט שונה על השיפוץ העתידי אולם יחד עם זה עדיין את הבדק בית הסופי חייבים לבצע, כך תדע ואם הקבלן ששיפץ באמת נתן לכם את מה שהובטח, שהחומרים בהם השתמשו איכותיים ושאין בעיות או ליקויים שנגרמו בעקבות השיפוצים. על כן חשוב ראשית כל להכין רישום מפורט לגבי מה יכלול השיפוץ, אילו חומרי גלם יהיו בשימוש ואיזה פרט יקבל כל חלק. בדר בית בודק את מערכות החשמל, האינסטלציה וכדומה, ולכן אם ישנו מסמך שמתאר את המרכיבים של השיפוץ הרי שבדק בית ישווה בין התוצאות בשטח לבין המסמך החתום.

אילו ליקויים מתגלים בבדק בית?

ישנם לא מעט ליקויים שחלקם ניתנים לגילוי בצורה קלה יחסית ואף אינה מחייבת ידע מקדים ויש ליקויים שרק בעזרת בדק בית ניתן לגלות אותם, לקויים כגון אריחים סדוקים או שבורים קלים לאיתור אולם רובע לקוי או איטום לקוי יתגלה רק על ידי בדק בית. כאשר אתם עומדים בפני שיפוץ מומלץ כי תתאמו עם חברה לביצוע בדק בית, הדוח שתקבלו ייתן לכם מצד אחד את התמונה האמיתית של הנכס שלכם ואילו מצד שני את המסמך הזה תוכלו להציג בבית משפט במידה והקבלן יתנער מאחריות לגבי הליקויים שיתגלו. חשוב לבחור בדק בית מחברה שיש לה ניסיון וותק בנושא, תוכלו לקבל ייעוץ ותמיכה בכל הנוגע לליקויים שתגלו ואף ליווי משפטי בעת הצורך, יחד עם זאת תמיד מומלץ לשאוף לפשרה מכיוון שפשרה היא מענה מהיר יותר ואילו תביעה משפטית יכולה לארוך תקופה ארוכה מאוד.