מתן ביקורת מבנים

מתן ביקורת מבנים

מתן ביקורת מבנים – במה אנחנו מתמחים?

ישנם הרבה חברות ביקורת מבנים אך ספק אם יש עוד חברה כה מומחית כמו מתן ביקורת מבנים. אנו חרטנו על דגלנו לתת את השירות המקצועי ביותר שיש והאיכותי ביותר שיש ואנו עושים זאת עם צוות בעל ניסיון עשיר והכשרה מקיפה בתחומי התמחותנו.
ובמה אנו מתמחים? חברת מתן ביקורת מבנים עוסקת בשלושה תחומים עיקריים. ביצוע בדק בית לדירות חדשות ודירות מיד שניה, ליווי ופיקוח פרויקטים בתחום התמ”א  מטעם הדיירים38 מתחילתם ועד סופם, ליווי ופיקוח פרויקטים בתחום הבניה הפרטית והציבורית.
כל אחד מהתחומים הללו הוא עולם ומלואו וחברת מתן ביקורת מבנים צברה ניסיון עשיר בכול אחד מהתחומים הללו. הצוות שלנו מקפיד על לימוד והבנה עמוקה של התחומים השונים בהם הוא עוסק ואנו צברנו קילומטראז’ עמוק בייעוץ בכל אחד מהתחומים שהוזכרו. אנו כאן בשבילכם בשביל לתת לכם את השירות האיכותי ביותר שיש ובכדי להבטיח כי אתם תרוויחו את מה שמגיע לכם ולא תפסידו כספים בהרפתקאות נדל”ניות.

מדוע כדאי לבצע בדק בית עם מתן ביקורת מבנים?

תחום בדק הבית הוא תחום שאותו ישראלים רבים אינם מכירים ועל כך יש להצטער מכיוון שבדיקה פשוטה יכולה לחסוך לכם אלפי שקלים. אם אתם מעוניינים לקנות בית חדש או בית יד שנייה אתם חייבים לוודא כי אין בו בעיות או ליקויים אשר דורשים את שיפוץ הבית והוצאה כספית ניכרת בשביל להבטיח כי הבית ישרת אתכם כמו שצריך.
בדיוק בשביל זה הומצא תחום בדק הבית. בדק בית היא בדיקה הנערכת על ידי מומחים בתחומם אשר בוחנת את הבית על כל חדריו בכדי לגלות האם יש בו ליקויים. חברת מתן ביקורת מבנים פיתחה מומחיות בתחום בדק הבית והיא מזמינה אתכם לפנות אליה בכדי לקבל ייעוץ בתחום זה.

בדק בית – מה תקבלו מאתנו כשנבצע אותו?

אנו מבינים עד כמה חשוב בדק הבית. על כן כאשר אנחנו מבצעים בדק בית אנחנו מקפידים לבחון אותו ביסודיות וללא פשרות. הצוות שלנו הוא אחד המנוסים בארץ והוא ראה כבר את כול סוגי הליקויים בבתים שונים, על כן אין ספק כי הוא יכול לאתר ליקויים בבית שלכם.
הביקורת שלנו מתבססת על נהלים סדורים אשר שופרו לאורך השנים והגיעו לרמתם הגבוהה ביותר שיש. הצוות שלנו כה מנוסה ורואים זאת בכול פעולה ופעולה שלו ועל כן כל כך מומלץ לפנות אלינו בשביל בדיקת הבית. פנו אלינו וקבלו פנייה מקיפה ואיכותית ביותר של בדיקת הבית.