בדק בית לבטיחות
ראשי בדק בית לבטיחות

בדק בית לבטיחות

הבטיחות היא מעל לכל, רוצים לדעת אם הבית שלכם בטוח? הצוות שלנו מתמחה בבדיקות בית משותף שיאתרו כל ליקוי.

קניתם בית חדש, או שאתם לפני רכישת בית מיד שניה, לא משנה מה הסיטואציה, אתם חייבים לדעת שהמקום בו אתם עומדים לגור הוא בטיחותי, לכם, לילדים שלכם ולכל מי שמגיע אליכם הביתה. ביקורת בדק בית תבטיח לכם שכל פרט יהיה בטיחותי לסובבים אותו ביןם אם זה גובה המעקה במדרגות, גובה שקע החשמל או אפילו מיקום בלוני הגז לבישול.

הבטיחות היא מעל לכל וראשונה במעלה ולכם סעיף הבטיחות הוא אחד הסעיפים החשובים ביותר שעליו אסור לפסוח או לדלג וברוב המקרים גם יש יותר ליקויים בו.

אם אתם רוצים לדעת שהבית בו אתם עוןמדים לגור הוא בית בטוח לכם ולכל מי שיהיה בו עליכם לבצע בית משותף, שבזכותן כל הליקויים יאותרו ותוכלו לטפל בהם.

כאשר תבצעו בדיקת בית משותף תוכלו לדעת מה הליקויים הבטיחותיים הקיימים ומה רמת חומרתם.

פניה מהירה

    לחיות בטוח על ידי ביצוע בית משותף לאיתור ליקויי בטיחות.

    כאשר יש מעקה בטיחות שנבנה נמוך מידי או כאשר מותקנים שקעי חשמל במקלחת שאינם מוגני מים אלו רק חלק קטנטן מליקויי בטיחות שקיימים בבית. כל ליקוי שכזה עלול להוביל לאסון.  

    לא כל אחד יכול לדעת מה בטיחחותי ומה לא, בטח שלא אנחנו כרוכשי הנכס, לכן ביצוע בדיקות מקצועיות לאיתור הליקויים מחייבת חברה מקצועית, בעלת ידע וניסיון.

    לכן על מנת למנוע מבעוד מועד מצבים מסוקניםן ולחילופיןם אם כבר יש לכם ליקויי בטיחות כדאי שתבצעו בית משותף, ובכך תוכלו לתקן ולטפל בכל הבעיות שיאפשרו לכם לגור בבית בטוח.

    רוצים לדעת עוד על ביצוע בית משותף לנכס שלכם?

    אנחנו מבינים שתהליך רכישת נכס הינו מורכב ובמקרים רבים לא הכל מובן ולא תמיד ההסבר שקיבלתם מספק.

    בדרך כלל יש עוד שאלות ואתם מרגישים צורך להתייעץ עם מומחים בתחום. 

    חברת מתן בדק בית מתמחה בתחום בדיקת בית משותף ואנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת לקבל אוזן קשבת וחוות דעת נוספת.