בדק בית לדירה חדשה
ראשי בדק בית לדירה חדשה

בדק בית לדירה חדשה

בדק בית לדירה חדשה מקבלן

אם אתם עומדים לרכוש בית חדש או דירה חדשה מקבלן כדאי שתדעו כי ביצוע בדק בית לדירה חדשה מקבלן היא שלב חובה טרם קבלת הדירה לידכם. 

רבים טועים לחשוב כי רכישת דירה חדשה מקבלן היא הדרך הבטוחה ביותר לרכוש נכס תקין ללא ליקויים אולם בפועל דווקא בנכסים חדשים מקבלן קיימים סיכויים גבוהים יותר להימצאות ליקויי בניה רבים ואף מהותיים.

בשונה מרכישת רכב חדש או מוצר חשמלי חדש בהן מדובר בפס יצור, בדירות חדשות מקבלן העבודות נעשות על ידי עובדי יצור (פועלים) שלא תמיד מוכשרים ומיומנים לביצוע כל עבודות הבניין, ולכן מספיקה טעות במהלך הבנייה של עובד יצור כדי לגרום לנזקים רבים בדירה ואף לדירות השכנים מתחת ולכן כיוון שליקויים רבים אינם נראים לעין ואילו רק לאחר ביצוע בדק בית ניתן לחשוף אותם ולהבין מה נדרש לעשות על מנת לתקן או לפתור אותם.

חשוב לציין שאמנם קיימת אחריות מצד הקבלן לתקן את הליקויים אך עדיין בדק בית חשוב מאוד כדי לסקר כיצד בדיוק קיבלתם את החזקה לידכם, כיוון שקבלנים רבים מטילים את האשמה בליקויים מסוימים על בעלי המקצוע מטעם הדיירים ובכך מסירים את אחריותם מתיקון הליקויים.

דיירים שעדיין מתלבטים אם לבצע בדק בית לדירה חדשה מוזמנים לשאול את עצמם: מה גורם לכם לבדוק רכב שנקנה בעשורת אלפי שקלים, אבל לדירה שנקנתה במיליונים לא לבצע בדיקה?

פניה מהירה

    תחסכו כאב ראש וכסף בזכות ביצוע בדק בית לדירה חדשה מקבלן

    להגיע לבית חדש או אפילו מיד שניה הוא שיא לרבים מאיתנו, הציפייה הרבה בליווי ההוצאות הגבוהות גורמות לנו לרצות לקבל את הכי טוב בעד הכסף שלנו אולם לא אחת הדברים לא בדיוק עובדים כך.

    ביצוע בדק בית לדירה חדשה מקבלן הפכה בשנים האחרונות לפעולת חובה מומלצת ביותר שאסור לוותר עליה. בזכות ביצוע בדק בית אתם תוכלו לדעת בדיוק איזה נכם אתם מקבלים ומה רמת הגימור והאיכות שלו.

    היתרון הגדול של ביצוע בדק בית לדירה חדשה יחסוך לכם מראש את ההוצאות השונות לתיקון ליקויים. 

    ראשית חשוב לציין כי בדק בית לדירה חדשה הינו תהליך שיש לבצע באופן גורף, אמנם אין זו חובה אך צריך וכדאי שתעשו זאת על מנת שתוכלו לאתר ליקויי בנייה שנוצרות תוכדי ביצוע הפרוייקט. בדק בית לדירה חדשה הינו תהליך יסודי ומקיף שאינו פוסח על שופ פרט. מי שממונה על בידוע הבדיקות הינו מהנדס מומחה בתחום ביקורת מבנים בעל ניסיוןשיכול לאתר את הליקויים השונים שאנחנו כרוכשים ובעלי הבית החדשים לרוב לא נבחין בהם ואף אולי לא נדע שהם קיימים בכלל.

    בזכות ביצוע בדק בית לדירה חדשה תוכלו לתבוע מהקבלן לבצע את תיקון הליקויים מבעוד מועד טרם הכניסה שלכם לנכס, וזאת מכיוון שבדיקת המהנדס נותנת לכם את תמונת המצב האמיתית של הדירה או הבית, כל פגם וכל ליקוי נחשפים ומחייבים את הקבלן בביצוע התיקונים הנדרשים על מנת לתקן את הליקויים. 

    יתרה מכן איתור ליוקיים על ידי בדק בית לדירה חדה ימנע מיכם הוצאות רבות בעתית שיכולות להיות בעקבות התגברות והתפתחות של נזקים נוספים בעקבות אותם ליקויים.

    רוצים לדעת עוד על ביצוע בדק בית לנכס שלכם?

    אנחנו מבינים שתהליך רכישת נכס הינו מורכב ובמקרים רבים לא הכל מובן ולא תמיד ההסבר שקיבלתם מספק.

    בדרך כלל יש עוד שאלות ואתם מרגישים צורך להתייעץ עם מומחים בתחום. 

    חברת מתן בדק בית מתמחה בתחום בדיקת בדק בית ואנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת לקבל אוזן קשבת וחוות דעת נוספת.