בדק בית לתוכניות בניה
ראשי בדק בית לתוכניות בניה

בדק בית לתוכניות בניה

רוצים לדעת שתוכניות הבניה מתאימות לביצוע בפועל? בדיקות שמאות מקרקעין יאתרו את כל אי ההתאמות.

תוכניות הבניה הן יסוד של כל מבנה אולם לא תמיד הקבלן מבצע או מיישם את התוכניות, אולי כי אינו מבין אותם, או אולי מנסה לחסוך עלויות על ידי אי ביצוע של דברים מסוימים בתוכניות במתכוון. על מנת למנוע מראש בעיות ולאתר את כל אי ההתאמות בין התוכניות לבין מה שנבנה בפועל מומלץ לבצע בדק בית.

כאשר יש אי התאמה בין התוכניות האדריכליות לבין הביצוע בפועל זהו פתח לבעיות רציניות עד כדי קושי במכירת הנכס או היטלים על חריגות מהרשויות.

את החריגות ואי ההתאמות בין תוכניות המבנה לבין הביצוע בפועל חייבים לאתר ורק לאחר ביצוע שמאות מקרקעין,תוכלו לדעת מה קניתם על הנייר ומה קיבלתם בפועל.

כאשר תבצעו בדיקת שמאות מקרקעין תוכלו לאתר את החריגות מהתוכניות ומה רמת חומרתם.

פניה מהירה

    מומלץ לבצע איתור חריגות בתוכניות על ידי ביצוע שמאות מקרקעין.

    כאשר אתם רוכשים בית חדש לרוב אתם מקבלים תוכניות אדריכליות המציגות את נתוני הנכס. אותם תוכניות מראות מה גודל החדרים, היכן ממוקם כל אלמנט, היכן ממוקמים עמודי המבנה וכדומה. אחד מהליקויים הנפוצים ביותר הם חוסר התאמה בין התוכנית למה שנבנה בפועל. 

    אי התאמות בין מה שהוצג על הנייר לבין מה שנבנה בפועל נחשב לליקוי, לעיתים ליקויים אלו חמורים מאוד ולעיתים ניתנים לפיתרון או ויתור.

    על מנת למנוע מעצמכם עוגמת נפש ( נניח גיליתם שהסלון קטן יותר)  חשוב שתבצעו שמאות מקרקעין, כל ליקוי שתגלו עלול להביא אתכם למצב בו אתם מוציאים כספים לצורך התיקון או לחילפין לא נהנים מהנכס שלכם כפי שהייתם רוצים. אנחנו כאן על מנת לאפשר לכם את מה שמגיע לכם.

    רוצים לדעת עוד על ביצוע שמאות מקרקעין לנכס שלכם?

    אנחנו מבינים שתהליך רכישת נכס הינו מורכב ובמקרים רבים לא הכל מובן ולא תמיד ההסבר שקיבלתם מספק.

    בדרך כלל יש עוד שאלות ואתם מרגישים צורך להתייעץ עם מומחים בתחום. 

    חברת מתן בדק בית מתמחה בתחום בדיקת שמאות מקרקעין ואנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת לקבל אוזן קשבת וחוות דעת נוספת.