שמאות מקרקעין | הערכת ירידת ערך
ראשי שמאות מקרקעין | הערכת ירידת ערך

שמאות מקרקעין | הערכת ירידת ערך

יש לכם נזקים בבית? או שסוללים לכם כביש? אנחנו נעריך לכם את שווי ירידת הערך על ידי ביקורת שמאות מקרקעין.

שווי הנכס שלכם מחושב על פי פרמטרים רבים, אולם לא אחת לאחר שאתם כבר גרים בבית שלכם שווי הנכס עלול לרדת לדוגמהאחרי שהשקעתם המון זמן בחיפוש אחר בית החלומות שלכם ונכנסתם לגור בו פתאום החליטו לבנון בניין גבוה ממולכם שעושה לכם צל, או לחילופין החליטו לסלול לכם כביש ראשי ממש מתחת למרפסת, כל אלו ועוד מורידים את ערך הנכס שלכם.

אם יש לכם משהו שמפריע לכם בבית והוא אינו דבר בר תיקון כדאי שתבצעו ביקורת שמאות מקרקעין כי סביר להניח שמגיע לכם פיצוי על כך. הצוות המומחה שלנו ערוך ומוכן לתת לכם הערכת ירידת ערך לנכס על ידי שמאי מקרקעין מומחים.

פניה מהירה

    אתם לא חייבים לסבול, בצעו שמאות מקרקעין וקבלו פיצוי הולם על ירידת הערך לנכס שלכם.

    כמעט בכל דירה או בית יש ליקויים או נזקים, ההבדל בין ליקוי אחד לשני הוא רמת החומרה שלו. יש ליקויים ונזקים שאותם ניתן לתקן, אלו לרוב יהיו תחת ביקורת ובדיקה של מהנדס אשר יקבע את העלויות לצורכי תיקון הליקויים הללו אולם אם יש ליקוי או נזק שאינם ניתנים לתיקון סביר להניח כי תצטקכו הערכת מקצועית של שמאי מקרקעין.

    קביעת ירידת ערך לנכס מורכבת מפרמטרים רבים, רק עם חברה מקצועית המתמחה בשמאות מקרקעין, מובטח לכם שתקבלו הערכה אמיתית לירידת הערך שבעזרתה תוכלו לקבל פיצוי מהגורם האחראי.

    לא אחת יש ליקויים אשר ניתנים לתיקון אך למרות התיקון ערך הנכס עדיין ירד וגם כאן נדרשת הערכה מקצועית שתקבע את גובה הפיצוי המגיע.

    רוצים לדעת עוד על ביצוע שמאות מקרקעין לנכס שלכם?

    אנחנו מבינים שתהליך רכישת נכס הינו מורכב ובמקרים רבים לא הכל מובן ולא תמיד ההסבר שקיבלתם מספק.

    בדרך כלל יש עוד שאלות ואתם מרגישים צורך להתייעץ עם מומחים בתחום. 

    חברת מתן בדק בית מתמחה בתחום בדיקת שמאות מקרקעין ואנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת לקבל אוזן קשבת וחוות דעת נוספת.