שמאות מקרקעין | הערכת פיצויי הפקעה
ראשי שמאות מקרקעין | הערכת פיצויי הפקעה

שמאות מקרקעין | הערכת פיצויי הפקעה

המומחים שלנו לשמאות מקרקעין מתמחים בביצוע הערכת פיצויי הפקעה.

כאשר המדינה לוקחת חלק משטח הנכס שלכם לטובת שימוש ציבורי לא תמיד תקבלו על כך פיצוי. החוק קובע כי עד 40% מסך השטח שלכם ניתן לייעד לשימוש ציבוי ואתם לא תקבלו על כך פיצוי. 

על מנת לוודא מה באמת מותר לקחת מיכם ומה הפיצוי המגיע לכם אתם צריכים שמאי מקרקעין. בזכות שומת הפקעה תוכלו לדעת אם השטח שנותר לאחר ההפקעה עדיין ניתן לשימוש או אם בוצע שינויי יעוד לשטח שבעבור זה מגיע לכםפ פיצוי.

על מנת לחשב נכון את פיצויי ההפקעה אתם צריכים חברה מקצועית לביצוע ביקורת שמאות מקרקעין ההערכה תאפשר לכם לתבוע אתץ מה שמגיע לכם ואם לעיתים למנוע הפקעה כלל במקרים בהם השטח המופקע יהפוך את כלל השטח ללא שמיש.

פניה מהירה

    החוק לא יבש, ולאחר בדיקת שמאות מקרקעין, תדעו אם מגיע פיצוי על ההפקעה

    לא נעים לדעת שלמדינה מותר לקחת לכם עד 40% מהשטח שלכם מבלי שתפוצו על כך כלל, אולם כך הם הדברים בפועל ועל מנת לוודא כי אכן החישובים נעשו כראוי ואכן אתם תפוצו בהתאם למה שמגיע לכם כדאי שתערכו הערכת שווי הפקעה על ידי חברת שמאות מקרקעין.

    קביעת שווי הפיצוי המגיע לכם מחייב שכירת שירותי חברה לשמאות מקרקעין. כאשר אתם בוחרים חברה מקצועית שעושה  שמאות מקרקעין, מובטח לכם שהפיצוי על ההפקעה שתקבלו יהי נכון והגון.

    על מנת לקבל את הפיצוי בעל הקרקע שממנה בוצעה ההפקה חייב להיות הבעלים של הקרקע ורשום בטאבו.

    רוצים לדעת עוד על ביצוע שמאות מקרקעין לנכס שלכם?

    אנחנו מבינים שתהליך רכישת נכס הינו מורכב ובמקרים רבים לא הכל מובן ולא תמיד ההסבר שקיבלתם מספק.

    בדרך כלל יש עוד שאלות ואתם מרגישים צורך להתייעץ עם מומחים בתחום. 

    חברת מתן בדק בית מתמחה בתחום בדיקת שמאות מקרקעין ואנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת לקבל אוזן קשבת וחוות דעת נוספת.