גם אם אוטמים בודקים!

גם אם אוטמים בודקים!

ביצוע איטום לבית הינו הכרחי, לאו דווקא בגלל החורף שמתקרב אלא באופן כללי. כאשר האיטום טוב הבית שלכם מוגן מפני החום של הקיץ או הקור של החורף, איטום טוב ימנע ממי הגשמים לדור מבעד לחלונות או לגג. אם אתם עומדים לבצע איטום לבית שלכם קחו בחשבון שיש חשיבות לבחירת חברת איטום איכותית ולוודא ביצוע בדק בית לאיטום לאחר סיום העבודות. למראית עין נראה כאילו איטום הינו דבר של מה בכך אולם חשוב מאוד להכיר את תהליך האיטום ואת ההשלכות הנובעות מאיטום לקוי. לצערינו יש לא מעט חברות לאיטום, חלקם טובות וחלקם טובות יותר. לא מעט חברות איטום מחפשות לחסוך בהוצאות על חשבון הלקוחות וזה בא לידי ביטוי באיכות ירודה של חומרים וביצוע. ביקורת בדק בית מאפשרת איתור ליקויי איטום ומניעה מבעוד מועד של הנזקים העלולים להיגרם עקב חדירת מים לביתכם.

איטום הבית – לא בכל מחיר

נכון שמצד אחד יש לא מעט בעלי מקצוע המציעים שירותי איטום אולם מצד שני יש הרבה מאוד בעלי מקצוע שלא יודעים לבצע את האיטום בצורה איכותית וטובה. ביקורת בדק בית נועדה בדיוק בשביל זה, לאתר את ליקויי האיטום. חשוב לזכור כי תחום השיפוצים בכלל וענף האיטום בפרט פרוץ לכל עבר ורבים מבעלי המקצוע מחפשים כיצד לחסוך בהוצאות על מנת להגדיל את הרווחים, ביקורת בדק בית תבטיח לכם שהעבודה שתקבלו תהיה איכותית ומקצועית מכיוון שחיסכון בהוצאות עבור בעל חברת האיטום תמיד בא על חשבון הלקוח, לעיתים אלו יהיו חומרי גלם ירודים ולעיתים אלו יהיו בעלי מקצועי לא מיומנים. יש השלכות לכל חיסכון שכזה:

חומרי גלם ירודים – איכות האיטום נמדדת ללא ספק ברמת האיכות של חומרי הגלם איתם מבצעים את העבודה. כאשר רוצים לחסוך בהוצאות לרוב זה בא על חשבון איכות החומרים. ביקורת בדק בית מאתרת שימוש בחומרים אלו ומתריעה על כך מכיוון ששימוש ביריעות איטום שאינן איכותיות יהיו בעלי שרידות נמוכה ואתם תצטרכו לבצע איטום חוזר כבר בעונה הבאה. בנוסף איטום עם חומרים ירודים לא בטוח שימנע ממים לחדור פנימה למבנה ואז אתם מסתכנים בבעיות חמורות הרבה יותר כמו נזקי מים לרכוש ועוד.

בעלי מקצוע לא מיומנים – דרך נוספת של חיסכון בהוצאות היא העסקת בעלי מקצוע לא מיומנים. הכוונה היא בעיקר לפועלים שמבצעים את העבודה בפועל, שכיר כח אדם לא מקצועי אולי חוסך המון כסף לבעל העסק אך ללא ספק פוגע בבעל הבית, והנזקים העלולים להיגרם הם רבים.

בחירת חברה לאיטום הבית

יש לא מעט חברות המתמחות בביצוע איטום לבתים, החל מאיטום גגות, מרתפים ועוד. מאוד חשוב לבצע ביקורת בדק בית לבתים חשדים או מיד שניה על מנת לוודא את תקינות האיטום יש חשיבות רבה בבחירת החברה הנכונה והמתאימה לביצוע עבודת האיטום תוך כדי בחינה ובדיקה של איכות החומים בהם החברה משתמשת. השאלה הנשאלת היא כיצד תדעו מי היא חברה רצינית ומי היא החברה ש"מחפפת" בביצוע העבודות? דיי קשה לענות על השאלה בפשטות מכיוון שבמקרה הזה הכסף לא קובע, יש בעלי מקצוע שמשתמשים בחומרים איכותיים ומעולים וגובים את עלות העבודה בהתאם ויש בעלי מקצוע שמנסים להרוויח יותר על ידי שימוש בחומרים ירודים ועדיין גביית אותם עלויות.