בדק בית לדירה מיד שניה
ראשי בדק בית לדירה מיד שניה

בדק בית לדירה מיד שניה

ביצוע בדיקות לנכס ולדירה מיד שניה

האם נהוג לבצע בדק בית לדירה יד שניה?

התשובה היא בהחלט כן!!!

רוכשי דירה רבים נוטים לחשוב שלמרות שהדירה נמכרת במצב של AS IS  אז אין צורך בביצוע בדק בית יד שניה.

חשוב לציין שבדירות מיד שניה קיימים ליקויים שהינם במסגרת "מום נסתר" ומחובתו של המוכר לדווח על כך לרוכש, וליקויים כגון רטיבות, נזילות צנרת, ליקוי בטיחותי או חריגות בניה חייבות בדיווח.

מוכר הדירה ברוב המקרים לא מדווח על כך למוכר ולכן בדק בית מאוד הכרחי על מנת לאתר הימצאותם של ליקויים אלה או לחלופין לשלול את קיומם לצורך הבטחת עסקת מכר.

ביצוע בדק בית יד שניה עשוי להשפיע על החלטת הרוכש האם לרכוש את הנכס, ובמידה וכן באיזה מחיר הוא ירכש. ליקויי בניה בבית מיד שניה עלולים להשפיע דרמטית על סכום הרכישה או לחלופין על מי מוטלת האחריות לתיקון הליקוי.

רבים טועים לחשוב כי רכישת בית משופץ היא הדרך הבטוחה ביותר לקבל נכס תקין ללא בעיות או ליקויים אולם בפועל דווקא בנכסים משופצים ובמיוחד אם זו דירה שאינה חדשה יש סיכוי גבוה להימצאות ליקויים לא מעטים.

ליקויים רבים אינם נראים לעין ואילו לאחר ביצוע בדיקות לנכס לדירה מיד שניה, נגלה אותם ונדע מה נדרש לעשות על מנת לתקן או לפתור אותם.

כאשר תבצעו בדיקות לנכס לדירה משופצת ומיד שניה תוכלו לדעת מה הליקויים הקיימים ולקבל חוות דעת מקצועית שתפרט את כל הליקויים לפי רמת חומרתם וההשקעה הנדרשת לתיקונם.

פניה מהירה

    תחסכו לעצמכם כאב ראש וכסף בזכות ביצוע בדיקות לדירה שאינה חדשה

    להגיע לבית ולא משנה אם הוא מיד שניה  או חדש מקבלן הוא שיא לרבים מאיתנו, הציפייה להניח כף רגל בבית שכולו שלכם יוצרת הרגשה מעולה.אולם בית עולה הרבה כסף ומלוות אותו הוצאות רבות שלעיתים הן גבוהות שגורמות לנו לרצות לקבל את הכי טוב בעד הכסף שלנו אולם לא אחת הדברים לא בדיוק עובדים כך.

    ביצוע בדק בית לדירה יד שנייה או בית יד שנייה הפכה בשנים האחרונות לפעולת חובה מומלצת ביותר שאסור לוותר עליה. בזכות ביצוע בדק בית אתם תוכלו לדעת בדיוק איזה נכם אתם מקבלים ומה רמת הגימור והאיכות שלו.

    היתרון הגדול של ביצוע בדק בית לדירה משופצת יחסוך לכם מראש את ההוצאות השונות לתיקון ליקויים. 

    בזכות ביצוע בדיקות לנכס לדירה שעברה שיפוץ או שהיא אינה חדשה תוכלו לתבוע מהמוכר לבצע את תיקון הליקויים מבעוד מועד טרם הכניסה שלכם לנכס.

    רוצים לדעת עוד על ביצוע בדיקות לנכס שלכם?

    אנחנו מבינים שתהליך רכישת נכס הינו מורכב ובמקרים רבים לא הכל מובן ולא תמיד ההסבר שקיבלתם מספק.

    בדרך כלל יש עוד שאלות ואתם מרגישים צורך להתייעץ עם מומחים בתחום. 

    חברת מתן בדק בית מתמחה בתחום בדיקות לנכס ואנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת לקבל אוזן קשבת וחוות דעת נוספת.