שמאות מקרקעין | הערכת עסקת קומבינציה
ראשי שמאות מקרקעין | הערכת עסקת קומבינציה

שמאות מקרקעין | הערכת עסקת קומבינציה

רוצים לדעת מה שווי עסקת הקומבינציה? אצלנו בעת ביצוע שמאות מקרקעין תקבלו הערכות מדויקות.

על מנת שקבלן יוכל לבנות הוא צריך קרקע, הרעיון המרכזי הוא שלאחר הכנת התוכניות של הנכסים המיועדים לבניה הקבלן מתחיל כבר לשווק "על הנייר" את הנכסים. אולם לא תמיד יש לקבלן הון עצמי לרכישת הקרקע או שישלו משקיע, לכן קיימת דרך נוספת שבעזרתה הקבלן יכול לבנות. שיטה זו קראת  "קומבינציה".

קומבינציה: הקבלן רוכש קרקע שיש עליה נכס המיועד להריסה ומשלם בעדה על ידי דירות אותם הוא בונה.  השאלה היא מה שווי הקרקע וכמה דירות ניתן לקבל בעבורה?

ביצוע ביקורת שמאות מקרקעין לפני כל עסקת קומבינציה תבטיח לכם שתקבלו את השווי האמיתי בעבור הקרקע.

 

פניה מהירה

    רכישת בית רק לאחר בדיקת שמאות מקרקעין

    מבין המהלכים החשובים ובעלי המשמעות בחיינו רכישת בית או דירה היא אחת מהם, על מנת שתהיו בטוחים כי רכשתם את הנכס במחיר האמיתי שלו ולא במחיר מופקע מומלץ להזמין חברה מקצועית לביצוע הערכת שווי נכס. 

    קביעת שווי נכס כוללת מספר פרמטרים, חברה מקצועית שעושה  שמאות מקרקעין, תבטיח לכם הערכה אמיתית שבעזרתה תוכלו לקבל את התמונה האמיתית על נכס העתידי שלכם.

    מבין הפרמטרים שיקבעו את שווי הנכס שלכם נכללים: מיקום הנכס, איכות הנכס, פוטנציאל השדרוג (השבחה), גודל / שטח הנכס, מרפסות, חנייה, טאבו, מיקום גיאורפי ותחבורה סובבת ועוד פרמטרים נוספים.

    רוצים לדעת עוד על ביצוע שמאות מקרקעין לנכס שלכם?

    אנחנו מבינים שתהליך רכישת נכס הינו מורכב ובמקרים רבים לא הכל מובן ולא תמיד ההסבר שקיבלתם מספק.

    בדרך כלל יש עוד שאלות ואתם מרגישים צורך להתייעץ עם מומחים בתחום. 

    חברת מתן בדק בית מתמחה בתחום בדיקת שמאות מקרקעין ואנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר על מנת לקבל אוזן קשבת וחוות דעת נוספת.